Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.06.2009 01:42 - Никой не обича да го боли.
Автор: forza Категория: Лични дневници   
Прочетен: 234 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 25.06.2009 08:36


Изморена съм много, бях на басейн днеска, недоспала съм и недооздравяла.
Не ми се пише изобщо. Ама трябвало да пиша, според Програмата.
Пиши - самоанализирай се.
Поредица от активни действия и самоанализ - това е смисъла,  това е същноста на Програмата.   
Общо взето нямам какво да кажа.
Гледахме днeс тоя мач - Испания : САЩ. Голяма гадост.  Радост, че паднали фуриите от САЩ, брей... Приятеля ми се зарадва здраво. Фен бил на английският футбол, ама видиш ли Примера им ходи по нервите.... Не ги разбирам. Знам само, че испанчетата са сладури. Хем са готини, хем са добри, хем съм им фенка. Фенка съм на добрият футбол и на Белият Балет!!!
В спорта е истината, както казва дядо ми, голям фен е. Фен на Евертън. Ебаси... карамелената история..
Не съм и свикнала аз на тази програма. Трябва да пиша - е та ето, аз пиша. Ма пак не разбирам.
Гаджето ми си беше забравил телефона днеска в някакъв магазин. Добре бе, какъв човек си да носиш две неща и да забравиш едното. Цигари, телефон и ключове - три неща, извинявам се. Три. Ама и така да е. Пфффф, стига бе. Това мъжете понякога ме чудят с тоя техният ум. Как е възможно мъжете да са по-добри шофьори, когато са толкова по-разсеяни и разпилени от жените. Не разбирам?  Няма логика.
Днеска пак по едно време, много се ядосах на ... Но защо? Нали вече съм над нещата, спазвам си Програмата. Работя си по нея. Или поне опитвам..
Спокойна съм. Мега съм добре и ми е леко. Вчера се запознах се едни хора, уникум!
Полафихме си тук там  и ме избъзика единият така, че направо не ми се вярваше. В началото, не разбрах, че е майтап. После ми стана много яко. Хубави хора - хубави бъзици.

Знам, че самоанализът е причина и да кажа нещо лошо за себе си, ама сега не съм на кеф. Не мога да размисля какво да пиша. Както казах - уморена съм, изчерпана и мисля да си лягам.
Поне не казах нищо хубаво за себе си - анализът е пътят ни към свободата, свободна съм да си легна сега и после да анализирам.




Тагове:   ми се спи,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: forza
Категория: Лични дневници
Прочетен: 14905
Постинги: 9
Коментари: 4
Гласове: 17
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930