Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.07.2009 16:09 - Сънувам твойте нощи!
Автор: forza Категория: Лични дневници   
Прочетен: 281 Коментари: 0 Гласове:
0



Сънувам те сутрин, когато ставаш - небръснат рошав и толкова мъжествен. Сънувам те облян от силното сутрешно слънце и ми се струва, че ти си синът на пролетта - така невинен и свеж. Сънят ми те рисува с всички цветове на дъгата - ти си пъстър, многоцветен. Човекът, когото винаги съм обичала. Въплътяващ в себе си и Ангела и Дявола!
Сънувам те да управляваш съдбата ми. И аз се подчинявам, защото не мога да се противопоставя на сините ти очи. Аз потъвам в тях и се давя., но не викам за помощ. Умирам бавно и красиво ... Щастлива съм , че съм срещнала погледа ти дори и за последен път!

Сънувам те денем как се разхождаш по улиците и като в екстас висчки те следват - Обожават те! Но ти не виждаш тълпата - за теб съм само Аз! Благодаря ти!
Защото само аз бих дала живота си за една твоя усмивка. Сънувам и смеха ти - той отеква в мислите ми и чертае усмивки по устните ми. Спя, но същевременно мисля само за теб.

Сънувам те, когато залезът прави кожата ти да блести с по-тъмен отенък. Приличаш ми на Бог от древността. Но ти си повече от това! Ти управляваш с доброта, красота и с усмивка. С нежност.
/ сега се сетих за мъдреца, който посъветвал един от своите воини: "Може с топлина и нежност, с добри дела и думи да стопиш леденият блок и той да се превърне във вода в ръцете ти. Тогава управлявай. Но може и да го удариш грубо и силно, колкото по-силно можеш.. И тогава леденият блок ще се пръсне на милион парченца, които ти ще можеш  лесно да събереш и притежаваш - но леда ще си остане лед". /
Ти винаги си знаел отговора мило :)))

Сънувам те вечер, когато ноща спуска тъмната си сянка над града и дори уличните светлинки не могат да разкрият тайната на неизвестното.
Сънувам те на брега на езеро, чиито води са дълбоки и тъмни. Сънят ми ме отнася при теб, в твоите обятия и върху твоите устни.
Сънувам нашите нощи, изпълнени с любов и нежност. Събуждам се и ето те до мен. Огрян от изгрева, спокоен и отпуснат в своят сън. Така невинен и  уязвим. Отново ли сънувам?
Ако всичко това е сън, то нека да е вечен!
Искам да свърши деня, за да мога отново да те сънувам.
В съзнанието ми навлизат красиви картини ... Унасям се ... И вече е дошла ноща :)




Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: forza
Категория: Лични дневници
Прочетен: 14902
Постинги: 9
Коментари: 4
Гласове: 17
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930